اینفلوئنسر مارکتینگ روشی نوین و بسیار موثر در تبلیغات دیجیتال است. در این روش برندها با افراد تاثیرگذار یا صفحاتی که طرفداران زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارند همکاری می‌کنند تا با استفاده از اعتبار نظرات آن‌ها در نزد مخاطبانشان، محصول یا برند خود را تبلیغ کنند. بر اساس تحقیقات، کاربران شبکه‌های اجتماعی در صورت مواجه شدن با محتوای تبلیغاتی تأثیرگذار، پنج برابر بیشتر نسبت به خرید محصول یا خدمات تبلیغ‌شده تمایل خواهند داشت. برای مثال، آمار نشان می‌دهد که در آمریکا ۴۰ درصد افراد پس از مشاهده‌ی استفاده یک محصول توسط اینفلوئنسر‌ها، آن را به صورت آنلاین تهیه کرده‌اند. در ایران هم با توجه به محبوبیت زیاد شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام (رتبه‌ی هفتم در جهان)، بسیاری از برندها از اینفلوئنسر مارکتینگ برای ساختن آگاهی از برند یا فروش محصولات خود استفاده می‌کنند.برای تبلیغات موبایلی به سایت دیما مراجعه کنید.

 

اینفلوئنسرمارکتینگ


tehran2020 اجتماعی ,استفاده ,محصول ,اینفلوئنسر ,مارکتینگ ,می‌کنند ,اینفلوئنسر مارکتینگ ,شبکه‌های اجتماعی ,محصول یا ,تهیه کرده‌اند ,کرده‌اند درمنبع

دانلود برنامه نشان

آموزش کراوات

برنامه نشان

حجت اشرف زاده

تپسی

رمز دوم بانک ملی

فعال سازی رمز دوم بانک ملی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تابلو چلنیوم چنلساز اس ام اس سیتی تندیس دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. Jadaoev29 Webbplats قیمت کاغذ دیواری باکیفیت نرده پیش ساخته تخفیف ویژه مرجع کنکور ایران emohtava آموزش خیاطی مبتدی